jueves, 21 de enero de 2010

Por su sonrisa les conoceréis

Aquí tienen el octavo título de Laporta. Quería beneficiar a la candidatura continuista amarrando la continuidad de El Mite y ayer hizo como que lo ha logrado. Para celebrarlo, una foto. Guardiola, sin embargo, no decepcionó a sus admiradores. Ni una palabra, ni un solo gesto de complicidad. A penas esta foto le regaló al bárbaro que el destino le puso por presidente.
Si recuerdan las celebraciones de los seis títulos de la 2009, se fijarán en que tampoco entonces Guardiola le mostró ni una pizca de cariño al presidente. En su momento de mayor emoción, cuando ganó el Mundialito, se acordó de Evarist Murtra, el directivo que hizo posible su fichaje. Se acordó de la gent blaugrana que le ama de día y de noche (http://www.youtube.com/watch?v=mvPP9CwMrKQ). Pero del presidente, cosas de la amnesia, no se acordó.
Habrá quien piense que si Guardiola se comporta así con Johnny Lapotra es precisamente porque su presidente representa todo aquello que él ha querido desterrar. El modelo de perfección que ha establecido el técnico con su trabajo, su rigor, cuidado por el detalle y un comportamiento intachable no podría ser más opuesto al de Jan, el hombre que con la fórmula del pit i collons ha logrado la catalanización perfecta de Gil y Gil.
Al margen de las cábalas, miren el rictus de Guardiola en la imagen. Obsérvenlo bien. Decía Fleur Jaggy que "la glacialidad también revela sentimientos". Al loro.

13 comentarios:

Pulmón dijo...

apenas, que ya van dos seguidas.

Albert Martín Vidal dijo...

En este blog aceptamos insultos -casi no hay- y descalificaciones, que tampoco, por desgracia.

Me tomo la licencia de adjuntar mi correspondencia interna con Pulmón, ésta ha sido su confesión.

"Puede que tengas razón (...). Soy un listillo".

Marc dijo...

Lo d'ahir no és un triomf de ningú. És, més aviat, una derrota d'en Sandusku que volia acaparar la continuitat de Pep per ell solet.

pd: sí, sóc del parer que si Sandrusku guanya les eleccions, serà la fi del Barça que coneixem. Estic veient "El hundimiento", és una premonició?

Unknown dijo...

Yo creo que Sandro lo tiene ganado y me parece que será un buen presidente. Todo el mundo, a estas alturas, es consciente de que el barça y guardiola han triunfado pese a Laporta, no gracias a él, que ni siquiera quería ficharlo.

Lo mejor de ayer fue precisamente que Guardiola aceptó pasar por el aro pero en todo momento se le vio que lo hacía por el Barça, no por su presidente, el cual creo que salió peor parado de lo que ya estaba.

Marc dijo...

El problema és que amb Sandro no haguéssim aguantat a Rijkaard 5 anys (gran carrera d'Scolari al Chelsea, per cert), ni haguéssim fitxat a Guardiola, ni haguéssim donat tant de poder al planter, ni podríem fer un equip titular que podria guanyar la lliga amb gent de la casa, ni... ni...

Sandro guanyarà perquè és un cínic i dirà el que vol la gent perquè sap el que és però després farà el que voldrà. Tant de bò es presentés Soriano, llàstima que estigui massa enfeinat amb Spanair...

Unknown dijo...

Honestament no crec que tinguem gaires dades per saber què haguès fet Sandro. El que sí que sabem es que el que va poder fer el temps que va estar va ser molt bo. Inclús hagués venut al Ronnie, tal como ell va dir, molt abans, i ens haguéssim estalviat l'anus horribilis.

Marc dijo...

Cert, no tenim dades i demano disculpes pel to, Sandrusku em sulfura xD

Lo de Ronnie no ho va dir a posteriori?

Unknown dijo...

Crec que ho va dir quan va marxar, no sé ben bé quan, però si que va ser abans de l'any desastrós. Això sí, no sé si hagués tingut collons de vendre'l amb tota la massa social en contra.

Albert Martín Vidal dijo...

El Sandro té certes virtuts que no té el Lapotra: en primer lloc sap estar, és una persona civilitzada.

En segon lloc, té clar que hi ha gent que sap de futbol i gent que no: això, en un president, té molt de mèrit.

Hores d'ara, és molt possible que el voti a ell en les properes eleccions. Cap dels actuals candidats m'omple massa; al Rosell li valoro que va ser el primer a dir prou i a denunciar el personatge Lapotra.

Sobre aìxò parlarem molt aquest any, no patiu que tinc sucoses anècdotes per explicar.

Anónimo dijo...

i ens haguéssim estalviat l'anus horribilis.... DIEGO t'has deixat un 'n'... o realment volies referir-te a la obertura externa del recte dels humans??

Albert Martín Vidal dijo...

Esfínter i esport: us recordo aquesta meravellosa història d'amor:

http://www.publico.es/deportes/274268/intestino/esperar.

gonzny dijo...

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20100122/53875510345/noticia/guardiola-mi-relacion-con-laporta-es-excelente.html

Albert Martín Vidal dijo...

Si pudiera hacerle una pregunta a Guardiola, elegiría ésta: ¿Cuánto desgasta mentir cada día?